Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëmbrëma nena!
Si jeni?
Une me te vertete shume keq. Jam shtatzënë ne muajin e tete.
Me mbyten endrrat e keqija.
Nje here sikur kisha kontraktime dhe po prisja ambulancën.

Ajo nuk erdhi dhe une linda ne rruge.
Natën e kaluar pashë sikur e pashë fëmijën me shumë dashuri dhe pa ndjerë asnjë keqardhje mu bë sikur më ra nga duart, te ballkoni.
U zgjova duke ulëritur dhe ujë ne djersë.
Menjëherë u futa në dush, por fillova të dridhesha me te madhe.
Kam frike se keshtu si po bej, do ta dëmtoj femijen tim.

E kam shtatzaninë e parë dhe e kam marrë me shumë frikë.
 Kam shume frike te rri vetëm kur burri shkon ne pune, se jetoj larg.
Ju lutem me thoni si tja bëj!
Si tja bej të mos ndihem me keshtu se po çmendem.
Faleminderit për cdo keshille!

0 comments: