Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëmëngjes Bebe&Vogëlushë!
Ndoshta do te ma vini mua fajin, por me besoni nuk e "mbys" çunin tim, që të rrijë rehat komshia poshtë.
Djalin e kam gati dy vjec.
Zonja qe banon poshtë nesh nje e me dy i bie tavanit me shkop, që te mos bejme zhurmë.
Ne fakt çuni me zgjohet shpesh natën, qan dhe ankohet, ndodh qe vrapon neper shtepi naten, flet....

Sic thashe edhe me lart nuk di çfarë të bëj!
T'i vë duart në gojë çunit kur ngrihet natën, që mos t'a dëgjojë zonja?
Më falni që flas kështu dhe ju lutem më kuptoni, se çuni ka shumë frikë kur ajo godet tavanin dhe thotë erdhi ujku.....Qan, uleret, dridhet i tëri.  Jam shumë e mërzitur! Ju lutem më ndihmoni çfarë të bej!
Faleminderit paraprakisht!


0 comments: