Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëmbrëma të gjitha!
Jam 19 vjeç.
Nëse mund te me ndihmoni me nje shpjegim do te me qetesonit shume. Une e dua shume te dashurin tim, por familja ime nuk e do, sepse është i papunë dhe i varfër.
Para disa ditësh kreva marrëdhënie me te dhe ne fund ai u terhoq ne kohë, por më preku me gishtërinjtë të ndotur me spermë.

Unë isha ne dite te rrezikshme.....!
Zakonisht ciklin e kam shumë të rregullt, por tani jam me shume vonese.
Ndjehem e derrmuar dhe kam barkun shume te forte.
Si mendoni?
A ka rrezik te kem mbetur shtatzënë?
Ju falenderoj nese me thoni dicka!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Përshëndetje mikeshë e faqes sonë!
Kontakti me lëngun seminal dhe vonesa në ciklin mestrual, tregojnë se ekziston mundësia, që të keni mbetur shtatzënë.
Nuk ju mbetet mundësi tjetër veçse të kryeni një test shtatzanie.
Përshëndetje të përzemërta!