Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Nena ju lutem me ndimoni!
Nuk di ç'të bej me vajzën 5 vjec e gjysmë, ka Parazitët (morra) ne koke.
Ja pastroj gjithmonë me dorë, kam perdorur 3 llojesh ilacesh kunder tyre si PARASIDOSE dhe HYGIA ANTI-LICE dhe nje ilac tjetër, qe s'me kujtohet me uthull gjithashtu, por si ikin perfundimisht rri nje muaj koka e pastër, pastaj kthehen prape dhe mua mi ka ngjitur e spo gjejmë derman.
Amani me ndimoni!
Më vjen shumë zor.
Gocën e laj, e nderroj perdite.

Më vjen shumë turp nga vjehrra e vjehrri, pasi thonë u bemë kaq vjet, rritem 4 fëmijë e me morra s'i kemi pasur e lloj lloj fjalesh gjithashtu dhe kunata para meje thotë qe fëmijët zënë po mbas kraheve thotë tjeter gjë.
Ju lutem me ndimoni!
Me vjen shumë inat pse, pse, pse mos te hiqen.
Nuk duroj dot me fjalet e tyre, po me vjen zor dhe nga burri edhe se ai thote ska gjë, vetem pastroje përditë.
Unë jam berë per te vrarë veten.
Me tregoni diçka, ndonje ilac a ndonje gje se nuk dua me te me shikojnë ne kokë mua e gocen, kunata e vjehrra si te fiksuara e te flasin lloj lloj fjalësh,
As unë nuk e dua kete me ndimoni ju lutemmm! 😢😢

0 comments: