Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

E dashur faqe Bebe&Vogëlushë!
Vajza ime 20 muajsh e ka këmbën të futur brenda.
Kam folur me pediatrin, por thote se nuk ka asgjë serioze.
Deri këtu çdo gjë mirë, përveç kur një shoqja e kunatës sime më tha, po ju nuk shikoni fëmijën, që ecën shtrembër.
Cfare prinderish jeni kështu, po nuk e rregulluat deri dy vjeç, ju ikën goca nga duart etj etj.
Ju lutem si thoni?

Me jepni një mendim, se po luaj mendsh..!
Që do t'a çoj, do t'a çoj prapë se s'ben, po te pediatri nuk eshte se do ndryshojë mendim e të shpike sëmundje.
Te ishte do na kishte thënë!
Ta çoj te pediatri apo te mjeku osteopat, sic me tha shoqja e kunates sime?
Do ju falenderoja përzemërsisht!


2 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur nënë e faqes sonë!.
Flisni sërish me pediatrin e fëmijës suaj.
Për moshën 20 muajsh këto lloj "dukurish" mund të jenë mëse në normë.
Gjithçka do të vërtetohet nga pediatri i fëmijës dhe ai do t'a përcaktojë nëse çdo gjë është fiziologjike dhe mund të shkojë në vend, pa asnjë ndërhyrje nga mjekët osteopatë apo ortoped.
Mos dëgjoni çfarë ju thonë bota, kunata, shoqja e kunatës, por sa herë, që keni dyshime menjëherë dhe vetëm te pediatri.
Kujdes i veçantë të mos influencoheni nga miq, të afërm, të njohur, interneti, lajmet, reklamat etj.
Ju urojmë shëndet!

Anonymous said...

Ehh djalin tim njerzit mja bdn syt e shtrembet
Po un vetem pediatrit i besoj
Normal qe te vene ne dyshim po kur kam viziten te pediatri sqaroj cdo dyshim.qe kam