Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje bebe e vogëlushe!
Jam nje vajze, qe kam nevoje per ndihmen tuaj. Kam shume te perziera, marrje mendsh dhe zverdhje fytyre .
Isha në urgjencë në daten 11 Gusht dhe më thanë, je shtatzënë, por vlera është e vogël.
Isha perseri ne doktor gjinekolog dhe me thane eshte shume heret per te te thene .
Me kane dhene disa vitamina .

Periodat e fundit i kam pasur ne 25 korrik .
Keto siptoma vazhdojne akoma .
Sot bera dy teste dhe dolen negativë.
A ka mundesi te jem shtatezane?
Kam 2 vjet qe tentoj per shtatzani .
Theksoj qe doktori me dha keto dy ilace per te perdorur: progeffik 200 mg dhe provita foliferro.
Po ju coj dhe foton e analizave!
Ju faleminderit!

0 comments: