Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëmëngjes Bebe&Vogëlushë!
Kisha nje pyetje, qe ndoshta ju duket budallallëk, por une duhet te di, sepse nuk e ndjej shpesh bebin te me levize dhe behem merak. Keshtu tund barkun dhe ai me pergjigjet.
Këto tundje, që i bëj barkut e rrezikojnë bebin tim?
Faleminderit per çdo ndihme!


Përshëndetje e dashur!
Mjekët gjinekologë thonë se tundjet e barkut nuk e rrezikojnë bebin, por pse duhet t'a shkundni në këtë mënyrë disi të ashpër barkun, kur ka një mënyrë më të butë? :)
Shtrihuni në divan nga ana juaj e majtë dhe bebi fillon të lëvizë!
Me kollajxhe!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Une i kam pas vëne muzike kur se degjoja dhe si menjehere levizte dhe kur e kam lindur ka filluar te kercej qysh 6 muajsh dhe sa degjon muzik hidhet perpjete😂😂