Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Përshëndetje nena!
Quhem Ana dhe jam në javën e 36-të të shtatzanisë.
Kam shumë dhimbje stomaku kohët e fundit të barrës.
Doktori im më këshilloi të marr Malox plus, por një mjeke tjetër, shoqja ime më tha në asnje menyre. Eshte i rrezikshem per bebin.
A mund të marr Malox Plus gjatë shtatzanisë për dhimbjet e stomakut?


Ju falenderoj paraprakisht!
E dashur nënë e ardhshme e faqes sonë!
Dhimbjet e stomakut gjatë shtatzanisë janë shumë normale, sepse zmadhohet hapësira e mitrës, duke shtyrë në stomak dhe ndikon në "lëvizjet gastrite".
Mund të kontaktoni një mjek gjinekolog dhe të ndiqni këshillën e tij ose të pini përgatitjen klasike të një gote uji me lëng limoni dhe sodë buke.
Përshëndetje e dashur dhe faleminderit që na keni shkruar!

3 comments:

Bebevogelushe said...

Lere malox-in por tret nje luge uthull molle organike ne gjysem gote uje e do me kujtosh pas 5 minutash , ke ne s market te pukes qe eshte shume e mire ;)

Bebevogelushe said...

jo duhet te pyesesh mjeken ajo te tregon si do veprosh

Bebevogelushe said...

Mund te pish dhe nje gote qumesht ose te hash nje molle jeshile ilacet nuk rekomandohen gjatë shtatzanise