Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Ah moj nena!
Te gjitha ju po te degjoni historinë time do thoni sa te mira i kemi vjehrrat, qenkemi ankuar kot!
Jam martuar me një burre italian! Me burrin dhe ekonomine jemi mire, por vjehrra ime është shume e keqe.
Me thote kthehu nga ke ardhur! Nuk te duroj dot! S'të shoh dot me sy.
Me mbyll deren e banjes dhe fshihet ne dhomen e saj.
Une i trokas, ajo ben sikur nuk eshte ne shtepi dhe nuk bezan.
Sidomos pas lindjes së goces mua mu shfaqen probleme me jashtëqitjen dhe urinoj shpesh.
Njeri me te pashpirt nuk kam pare.
Ndonjehere aq shumë vuaj saqe detyrohem te shkoj tek komshia.
Po gjithsesi nuk mund te shtyhet jeta keshtu?
Ju shkrova thjesht per tju thene të mos qaheni kot, se për të zgjidhur asgje nuk bej dot me.
Kur vjen burri në shtëpi ajo mohon ose thote nuk trokita, nuk te degjova, ske ardhur te trokasesh.....
Nuk di c'te bej....
Jam e tmerruar nga kjo gjendje.
Ju përshëndes!
Mos paci fatin tim!

3 comments:

Bebevogelushe said...

Me vjen shum keq per ty por ajo qenka psiqike,,,,,

Bebevogelushe said...

Regjistroje me tel dhe tregoja burrit kur te vi,ke trokitur apo jo

Bebevogelushe said...

mund te regjistrosh e te mbledhesh fakte ne menyre qe te mos dalesh ti fajtore sepse per fat te keq fjalet i mer era ndaj fol me prova ne menyre qe tja mbyllesh gojen .. ske cben kur te ze halli. ..