Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Prej saj kam arritur ne grindje me burrin e me ka thene merr valixhet, ik. por pa femijet e mi!

Mirëmëngjes bebe vogëlushe!
Faqja ku shfryjme dufin nga shpirti yne qe trazohet nga e mira dhe e keqja...
Eshte ora 4 e mengjesit dhe syri im nuk ka bere gjume fare...ndihem shum keq e shkateruar fizikisht emocionalisht...ku perplasjet me vjerren me kane sjelle shkaterim gjithmone nuk di si te veproj...cdo gje mer fundin me burrin pastaj fundi kthehet fillimi..por nuk shtyhet keshtu ku lumturia ime po zhduket nga buzet e mija...njs pa u zgjatur e ju bezdisur ju....jam nene e re e dy binjakeve te mi kur mes mundi e sakrifica jane muaj shtate e po i rrit vet pa ndihmen e askujt..jetojme ne nje shtepi te madhe ne greqi por gjithkush ka hyrjen e vet dhe une gjithashtu ne nje garsionere..vjerra gjithmone pergojon mbas shpine plus dhe burrin e fryn...ndihme skam patur tek femijet e mi..vec nje pjate gjelle po nuk e mohoj ma ka sjelle jo se mund te kete dashur por nga im shoq....jam situat shume te veshtire ku gjithmone ajo ka qene e pranishme dhe per shkak te saj kam arrit ne grindje me burrin e me ka thene mer valixhet dhe ik.por pa femijet e mi....pse do thoni ju..eshte e dyta here kur dicka e kam diskutuar dhe me pare vazhdon akoma..ku per femijet e mi e di une ku eshte e mira dhe vendos une qe jam nena e tyre kurse ajo kerkon te beje cti thote koka se eshte komandantja per te gjithe..dje kur po ushqeja femijet ishte e burri e ajo dhe femijet nuk donin shum te hanin se grinden nga dhembet jo se nuk duan se me pare kane ngrene...ajo pse i ushqeni lere cthote doktori mbajini me qumesht.ju kthy im shoq duhet...dhe une i thashe jane te rritur plus ti ishe ajo qe me ke thene do besh cte thote doktori tani e nderron...do e mar une njerin tha ja e nje muaj pse ju pegj tani jo u rriten po i do per qejf nje nate dy jo me shum por qi ti mbash e te ndahen nga mua e nga nj/ tj jo..u kthy ajo e im shoq keq do shkojne naten e diten se dua une..ajo me tha do besh sic jane rregullat ketu aty nuk durova per femijet e mi jam une ajo qe vendos rregullat...naten nuk i ndaj mere diten me ndihmo po nuk e ke bere..e ke mare 5 min dhe e ke sjelle shpejt..ku ka qene ndihma jote...iku por si u kenaq duke im shoq me bertitur dhe duke kercenuar ku te shkelem me kembe dhe te vdes me shpirt duke qene ajo...jam keq nuk di cte vendos e cte bej ai thote femijet si mer dot...a moj motra jane shum gjera sa kam nje bark qe po plas...me falni u zgjata shum po do ju shkruaj serisht...po te ishit ne vendin tim cfare do benit..ti kini mire bebat dhe gezur diten e veres mbaresi ne shtepite tuaja




0 comments: