Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje Nena!
Kam një shqetësim, që vetëm xhani m'a di dhe ato që  e kanë provuar.
Jetoj vetem me burrin.
Kam dhe nje vajze 8 muajshe e gjysem.

Problemi qendron se kam vene re qe vajza eshte bere agresive edhe pse eshte kaq e vogel bertet dhe uleret sa ka fuqi me te madhe per disa minuta pa pushuar.
Edhe kur e nxjerr ne karrocë bertet sa gjithe me pyesin çfarë ka.
Ju lutem me thoni dicka eshte periudha ndoshta e ka nga dhembet apo eshte faza e rritjes me kete menyre reagimi.
Mos eshte e nevojshme te flas me ndonje neurologjike, sepse kam hall mos i shkakton ndonje problem ne koke ajo e bërtitura.
Faleminderit paraprakisht!

1 comments:

Anonymous said...

Jo, nuk ka asgje per t'u shqetesuar. Edhe djali im kur ka nerva bertet kot , uerimat e tij degjohen me kilometra. Eshte kalimtare, thjesht kane tekat e tyre. Qetesohu sepse do harrohen te gjitha. ❤