Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Miredita nena!
Jam mami i nje vajze dy vjec dhe po perpiqemi, për nje femije tjeter.
Para goces kam pesuar dy herë abort spontan.
Problemi im eshte nje enderr qe pashe dje.

M'u duk se në ëndërr pashe një grumbull gjaku dhe përpiqesha të mblidhja bebin dhe t'a çoja te doktori.
Më doli gjumi, duke bertitur dhe qare.
M'u rikthyen ne mendje abortet dhe gjithe diten kam qene shume keq.
Mos kjo enderr e keqe tregon, se do te kem prape abort?
Ju lutem me ndihmoni!
Ndoshta do ju bezdise mesazhi im, por ju lutem me kuptoni, qe jam shume e shqetesuar!

1 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur mami e faqes sonë!
Ëndrrat nuk kanë kurrë të njëjtin kuptim,të njëjtën domethënie.
Varet gjithmonë nga njeriu, që i sheh, nga periudha, që po jetoni.
Di nga gjyshja ime, që kur shihet gjak, prishet ëndrra. Sigurisht që ka lidhje me shqetësimin, që ju kanë shkaktuar dy abortet spontanë.
Mundohuni të mos u besoni ëndrrave!
Përshëndetje të përzemërta!