Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Përshëndetje Bebe&vogelushe!
Jam gati 40 vjeç dhe nuk jam bere kurre mami.
Jam martuar shumë vone.
Kemi shume vjet, që kërkojme te kemi nje femije por nuk kemi mundur.

Une jam shume e lodhur psikologjikisht dhe zere se jam dorezuar, ndersa im shoq kembengul me shume se kurre.
Ndonjehere mendoj, se jam 40 vjeç dhe cfare dreq moshe, për të patur fëmijë.
Sipas jush è kam gabim, qe mendoj keshtu?
A eshte normale te lindesh ne kete moshe?

1 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur mike e faqes sonë!
E kuptojmë, që jeni e lodhur, por mos hiqni dorë të vazhdoni të provoni vetëm, për faktin se jeni në moshë të madhe?
Pse u dashka të mendohet për moshën?
Ndoshta në këtë moshë jeni më e përgatitur, për të rritur një fëmijë, sepse siç e dini, ju ndryshojnë tërësisht jetën.
Flisni për shqetësimet edhe me bashkëshortin.
Përshëndetje të përzemërta!