Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje te dashura nena, te dashura administratore!
Kam cunin 19 muajsh deri tani e kam vene ne gjume me biberon fallco, ka 2 ditë qe s'ja jap me, se filloi ta kërkonte edhe gjatë dites, ju bë ves.

Tani fle mirë, por kur i del gjumi i ben gojës, se kerkon biberonin.
Une i flas, i jap ujë dhe sillet pak dhe fle prapë.
Ju mendoni se kam bërë mirë, që ja hoqa tani, se kur të rritet është shumë e vështirë.
Them do mesohet tani krejt pa te.
Faleminderit nga ju!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Personalisht kam krijuar një kuti me shumë vende për Titin dhe i kam shënuar me emrat e fëmijëve.
U kam thënë fëmijëve një rregull, që të shkojnë t'a marrin vetë, para se të flenë.
Vetëm atëherë. Praktikisht e marrin vetë. Kur shohim se është i rritur goxha, për t'a hequr e pyesim :do përpiqemi të flemë pa Titin sot?
Kur e shihni se fëmija pranon, lavdërojeni, thuajini që është kampion etj. Provojeni, me ne ka funksionuar! :)
Faleminderit që na keni shkruar!