Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëdita nëna!
Kur sapo kishte dale nga materniteti shoqja ime, me tregoi bebin. Reagova shumë keq.
E di qe bebat janë të gjithë të bukur, por më besoni...!.
Do ju lutesha të mos me gjykoni, sepse bebi i saj ishte me të vërtetë shumë i shëmtuar, gati dukej si derrkuc...!

E di që do më turreni të gjitha dhe do më thoni: po ti me gru, nuk ja bëje dot qejfin nënës, kur të tregoi bebin?!
Por me besoni kam ngelur shume keq, kur i hoqi tylin karroces.
Pas pak e mblodha veten dhe i thashe me gjysme zëri, xhan sa i bukur, por shoqja ime e kuptoi, me duket...!
Sigurisht që me flet akoma, si me pare dhe mua më vjen zor, që mezi e mblodha veten.
Nuk ia kam thene njeriu këtë, por ndihem shumë keq.
Shpresoj në mirëkuptim, por doja te thoja, që jane gjëra qe ndodhin dhe nje mund te shohe pa ligesi bebet....!

2 comments:

Bebevogelushe said...

U përpoqa fort të mos ju gjykoj dhe nuk e bëj, por edhe tju kuptoj nuk arrij...!
Gjithsesi shëndet në familje!

Anonymous said...

Do perpiqem mos te te shaj. Do te them vetem what goes around comes around.