Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



E dashur faqja Bebe&Vogëlushë!

Do doja një mendje nga ju. Jam 32 vjec dhe jam e shëndetshme, pa asnjë lloj sëmundjeje as gjinekologjike as tjeter.

Ciklin e kam te rregullt, bej vrap, shkoj ne palester, nuk kam futur kurre cigare ne goje, asnjehere alkool. .
Dua shume bashke me burrin nje femije, por nuk po vjen.

Isha vetem nje here shtatzane, por pësova abort spontan dhe nuk bera pastrim ne spital.

Te gjithe me thone merre me qetesi, je akoma e re, por une po vrapoj te kap kohen, qe po me iken nga duart.

Si te qetesohem, se po çmendem, më ështe kthyer ne makth, që më kanë bërë magji, ndaj nuk bëj dot fëmijë?

Jam shume mire ne pune, dashuri dhe familje.

Vetem bebi me mungon kaq shume, sa po shkalloj, nga mendimi se nuk do bëhem kurrë nënë.

Ju faleminderit!



0 comments: