Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena!
Kam nevoje per këshilla.
Burri im eshte shumë serioz dhe asnjëherë nuk me thotë Te dua apo te me beje komplimente, as nuk me përqafon.
Duhet gjithmone unë te bej gjithmone gjithçka, unë shkoj e përqafoj, e puth I them gjithmonë fjale te bukura. Po tani jam e lodhur se Femrat Kane me shumë nevoje per kto gjera nga Ana meshkujve qe ti degjojne. I kam then per kte gje po Prape e njejta situate. Kemi nje difference Moshe 10 vjet nk e di nese ky eshte nje problem per kte gj. Pres pergjigjet tuaja. Flm Anonim te lutem

1 comments:

Bebevogelushe said...

Sigurisht intimiteti në një çift është gjë e rëndësishme, por unë personalisht mendoj se nëse njeriun e jetës e ke pranë në momentet e vështira kjo është gjëja kryesore. Faleminderit për mesazhin!