Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje Bebe & Vogelushe!
Doja te flisja ne lidhje me problemin tim.
Jam 20 vjec, prej pothuajse 4 vitesh kam venë re se kam një cist ne gjirin e majte dhe herë pas here sekrecione, qe ne fillim fare ishin te kuqe e tani jam te verdha.
Kam berë shumë kontrolle ne Tirane e Itali, por me kan thenë se nuk eshtë gje me rrezik.
Me kan thenë se kam kanalet e zgjeruara.
Në Shqipëri më kanë thenë ta bej operacin e ti heq kanalet, por unë nuk e kam berë.
Ketu ne Itali me thone jo te behesh se je shumë e re.
E nuk di cfarë te bej, se ndonjëherë ndjej edhe pak dhimbje.
Kam 1 vajze 21 muajshe dhe e kam ushqyer me te 2 gjinj, por nese i heq kanalet, nuk mund te ushqej me, vec me njerin. Do te doja mendimin tuaj nena, sa keni degjuar ose ju ka ndodhur një rast i ngjashem.
Faleminderit!

0 comments: