Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Si jeni nena?
Ju lutem kush di me c'ka pastrohet melçia sepse më kanë dalë shumë te larta toksinat ne gjak.
Ju lutem ndonjë gje popullore ose a kini dëgjuar ose keni provuar!
A ka mundesi me mu largu toksinat (helmet) nga trupi?
Me shkruani, sepse jam shummmë e merzitur!
Jam do shtatzani kam pas kroj marramendëse, po si kam lind mu largua kroja, po tash sjam shtatzanë dhe po kruhen.
Tash mëlçia s'po punon mirë e më kanë hyrë toksinat në gjak.
Nenë e tre fëmijëve te vegjël.
Anonim ju lutem shpresoj çdo nenë te ketë shendet e ymer per femijet e vet gjithmonë.

1 comments:

Bebevogelushe said...

Merr nje tufe majdanoz zjeje beje caj kulloje dhe hidhe nje nje shishe qelqi,shtoji nje kastravec dhe nje limon ne feta dhe pije gjithe diten
Shpresoj te t ndihmoje ☺