Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Përshëndetje nena!
Me falni se jam jashtë teme po kam shuuumë nevojë per mendimet tuaja.
Po kaloj nje traume te vertete!
Sot u be 10 dite qe jam operuar jashtë shtetit se vuaja nga nje semundje... qe operacionin nuk ma benin ne Shqiperi.
Opo shyqyr Zotit te madh doli shum mire kam akoma dhimbje, por per mua me sh rendesi tani eshte gjendja psikologjike.
Arsyetoj dhe vazhdoj te jem po aq e bindur sa ne ato caste qe cdo gje eshte e vertete.
Doktoret donin te me vrisnin te me mbanin per eksperiment!
Ma thanë ne momentin qe po me dilte narkoza ne terapi itensive qe operacioni ka dalë shume mirë, po ti duhet te vdesesh se na duhesh neve per eksperiment ... cfare nuk kan berë per te me dobesuar zemren ose per te ma pushuar por fale te madhit Zot dhe lutjeve te mia ne ate nate nuk ja arriten.... te gjithe me thone qe e ke nga anestezia s'ka kurrsesi te ndodhi nje gje e tille... pooor ju betohem i kam pa dhe degjuar te gjitha me sytë dhe veshet e mi.
Uroj mos te ju kem shokuar po ne te vertetë s'jam mirë prandaj kerkova nje mbeshtetje tek ju.
Respekte!

0 comments: