Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Kater keshilla lehtësimi për Otitin.
Shkaqet e dhimbjeve të veshit mund të jenë ndotja nga përbërjet toksike, viruset në kopësht apo çerdhe, ose që sjellin vëllezërit dhe motrat me te rritur, qe andej prekja nga bakteret, e përkeqson situatën dhe irritimi i mukozave të hundës të sulmuara dhe favorizon rritjen e bakterieve në vesh.

Ne duhet të kushtojmë vëmendje në këtë rast netëve, kur femija papritur nuk ndihet mire.



Femija ''humb'' përkohësisht dëgjimin, më parë se të ndjejë dhimbjen. Otiti godet, më shpesh se kushdo, fëmijët alergjikë. Shfryni sa më shpesh hundët, ose (nëse nuk arrin dot vetë) tërhiqini me pompetë, pasi kemi kryer lavazhet me lëng fiziologjik.

 Përvec ilaceve farmaceutikë, ja disa mënyra për më të lehtësuar otitin tek fëmijët më rritur, ndërkohë që shpejtojmë ti çojmë për vizitë tek mjeku:

- Të përtypësh çamçakëz mund të sjellë shumë lehtësim.

- Më të vegjëlve ti vendosim poshtë kokës një jastëk te lartë, në mënyrë që koka të rrijë e ngritur.

- Në pritje të takimit me pediatrin ti vendosim sipër veshit një copë stofi te butë e të ngrohtë. Ngrohtësia liron shumë dhimbjen e veshit.





0 comments: