Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Të dashura nena B&V!
Po ju besoj dicka që nuk ia kam thënë askujt në jetën time. Kur isha në gjimnaz shoqet më shanin se isha shumë e shëndoshë dhe asnjë nuk shoqërohej me mua. Që në ato vite filloi dhe kalvari im i dietave.
Mu fiksua që duhej të dobesohesha me çdo kusht. Çdo diete qe degjoja apo lexoja e beja. Rashe shume nga pesha.
Kam vuajtur nga anoreksia në adoleshencë dhe
tani qe ngroh kam frikë për bebin që mbaj në barkun tim. Kam frike se nuk po fus asgje ne goje dhe ate qe ha e nxjerr ne banje. Jam katandisur kocke e lekure dhe qaj cdo dite per beben time, kam shume frike se do linde para kohe, i pazhvilluar ose me keq akoma i semure me ndonje semundje te keqe!
Nese ka pasur ndonjera nga ju te njejten situate lutem te me thote si ja ka bere gjate shtatzanise qe bebi i saj te linde i shendetshem!
Ju faleminderit dhe ju uroj gjithe te mirat!


0 comments: