Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena te dashura!
Jam ne javen e13-te te shtatzanise.
Bera eko sot, me thane goce, me thene te drejten u stepa pak, po e kalova.
Puna eshte si do ja them burrit se kam dy goca te tjera dhe te gjithe me shohin thone e ke pare, une them jo.
Kam hall do me merzitet burri.
Me tregoni si t'ja tregoj.
A i ka ndodhur ndonjeres priste cun e beri goce ose e kundërta?
Faleminderit!


1 comments:

Bebevogelushe said...

Patjetër që mund të gabojë mjeku! Kam dëgjuar shumë nëna të cilave u ka ndodhur. Mjeku mund të ndodhë të gabojë për arsye se ekografi është model i vjetër apo fëmijë nuk është në pozicionin e duhur! Burrit me qetësi e dashur dhe me humor. Herët a vonë ka për ta marrë vesh.