Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Te dashura nena te faqes Bebe&Vogëlushë!
Jam shtatzene ne muajin e 7-te dhe para nje jave im shoq dëshironte te kryenim raport seksual.
Theksoj qe une nuk doja sepse mjeku me tha kam probleme nese do te shqetesohem apo lodhem shpirterisht dhe fizikisht.
Pasi mu lut shume dite me radhe im shoq beri dashuri me mua me zor, sepse une nuk pranoja kurrë gjate shtatzanise.
Tani ndjej se nuk e dua me.
Nuk e shoh dot me sy.
E di qe ndoshta shume prej jush do me thone he mese burri jot te kapi, nuk te kapen burrat e botes, por ju betohem ndihem shume keq dhe nuk e dua afer, qofte te me preke apo te me flase!
Ju lutem cfare me keshilloni te bej?
Nuk dua ta prish martesën, por me duket sikur nga ai moment nuk do t'a dua me kurrë si me pare dhe nuk do te pajtohemi asnjehere?
Ju lutem me jepni nje keshille prej motre, sepse nuk mund te flas me askend! Nuk mund t'i tregoj te mive se jane allcake dhe mund ta rrahin, per kete!
Ju faleminderit paraprakisht!


0 comments: