Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Nena te dashura ne radhe te pare t'i keni mire me shendet bebat tuaj, sepse per ne ata kane me shume rendesi ne kete jetë!
Une kam nje djale 4 vjec.
Kam dy muaj qe tentoj per shtatzani, por pa sukses heren e kaluar.
Kete muaj nuk e di, jam a jo.

Nga data 13 e ketij muaj kam pas te fundit dhe nga ajo dite nuk jemi ruajtur me.
Dhimbjet e gjoksit me kane filluar nga data 19.
Sot me kane dale disa akne ne fytyre nga ato te mestruacioneve mos po me vijne ato.
Nuk e di pse e kam kete veshtirësi per te mbetur shtatzane per femijen e dyte.
Djalin e kam bere me operim.
Mos ndikon dhe kjo ne veshtiresia e shtazanise se dyte?
Nese keni raste si une ju lutem me tregoni!
Faleminderit shumë!


0 comments: