Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Miremengjes Bebe!
Jam nje vajze 20 vjece dhe jam studente ne Tirane.
Cdo jave prinderit me cojne leke, por nuk me dalin per gjerat e nevojshme, si veshja, daljet, pushimet, leket per autobuz dhe per te ngrene mezi ia dal.

Mire qe nuk me japin leke, por edhe ato pak mi kujtojne dhe mi nxjerrin prej hundesh.
Tani familja ime eshte keq ekonomikisht, por me thene te drejten i prishin edhe per vellain e vogel, i blejne gjithecka do iphone, veshje, kompjuter, dhome me vete, videolojera, shkon ne shkolle te mire private.
Mua asgje, mi japin a smi japin as njezet mije.
Nese mund te me ndihmoni ju lutem me ndonje rrugezgjidhje do jua dija per nder.
Faleminderit!

0 comments: