Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Te dashura nena te bebevogelushe, kam nje hall aq te madh sa me duket se po
cmendem.
Me burrin shkoj shume mire, edhe me vjehrrine gjithashtu. Me vret zoti te ankohem per ta.

Gjendja eshte renduar shume qe kur, para 8 vjetesh kunati im, vllai i burrit tim erdhi te jetoje me ne pasi e la gruaja.
Te gjithe jane ne pune pervec meje dhe kunati me shan parazite, shterpe etj sepse une pas 13 vjetesh martese nuk kam femije. Ka arritur deri aty sa te me akuzoje per nder.
Ndihem shume keq se i jam ankuar burrit dhe vjehrrise por nuk me besojne. Me thone mos ia ver re se i ka punet keq ai.
Me vjen te plas kur njerezit e burrit jane kaq te mire dhe une te vuaj nga kunati.
Ju lutem nena me ndihmoni, cfare te bej se nuk mund te duroj me keshtu.
Faleminderit administratore dhe mama, per ndihmen.

0 comments: