Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëmëngjes Bebe&Vogëlushë!
Kam nje hall shumë të madh.
Vjehrra ime është me probleme depresive dhe përdor ilaçe të rënda.
Nuk dua tja lë vajzën, por burri më rreh dhe më kërcënon ta lë tek ajo të ma rrisë.

Me besoni nuk po flas kështu sepse e urrej, por po vdes nga frika, se mund t'i ndodhe gje vajzes.
Ka ndonjehere skena histerizmi dhe shume shpesh behet depresive.
Vajza ime është vetëm 12 muajsh.
Nuk kam asnjë kundershtim, tja cojme ta shohë, por ne pranine tone,sidomos timen, se ai qellon del me shokët dhe e le atje.
Ju lutem nena me jepni ndonje pergjigje si tja bëj te shpetoj.
Theksoj qe jam në pune dhe kam njerëz te ma mbajnë.
Faleminderit nga zemra per cdo ndihmë!

0 comments: