Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Ndihem shumë keq nena! Dua mendim te sinqertë.
Vajta 5 vjet me vjehërr e vjehrr brenda, mirëpo nuk po shkoj hiç mirë.
M'u heng shpirti, nuk kam si ta përshkruaj, se kam nje mal te madh per te thënë.
Vjerri zihet shumë me mua per vajzen time, nderhyn shummë.
Unë I thashë burrit jo per floku vajza ai I hodh pse i nderhyn burrit sikur unë jam e huaj në këtë shtepi nuk flas dot me burrin se hidhet ai më thotë ti sje nenë e saktë, s'je ezonja hiq dorë...

Poooo përsee moj nëna s'jam e saktë?
Unë vetë e rrita vajzën, përse më ul kaq shumë?
Pse e puth? S'je nenë e mire, që e puth ste' dëgjon vajza fare ty, pse s'flet vajza?
Mirë I ke dhënë teléfon euuu moj nena kam plot per te thënë....
Shpirti me esht mbush plottttttt, po kam menduar edhe vdekjen, por joooo, jooo, s'e bëj, do qendroj e fortë per vajzen, do ia dal.
Po ç'është ajo nenë qe s' puth femijen moj nena?!
Ju kur ikni ne punë e puthni fëmijën?
Ia shpjegoni tani do iki mami ne punë?
Po, besoj se po.
Po, pse kundra njerëzimit jam unë?
Mos e bëj se thot vjehrri.
U zura keq me te çfarë nuk me thoshte e ia plasa, ne te pelqen te jetosh me mua rri, kjo jam unë, në s'të pëlqen ik në Shqipëri.
Jetojmë jashtë, shtëpitë I kam blerë, c'i dua kur s'jam e lumtur?
Ç'i duaaaa moj nena?
Ç'e dua pasurinë, kur kam thenë mënjanë.
Te ndahemi s'kanë dashur për koke me janë hedhur.
Do thoni ju po burri.
Per hater te burrit kam qëndruar, kam duruar se vjehrri vjehrra këtej zihen me mua, diten tjetër bejnë sikur ska ndodhur gjë, por jo unë nuk mundem me këtë jetë.
Burri me ka dale krahë, por ata u hodhen si ujqer, çfarë kemi berë në?
Ne ia bejme te tera .
I thashë burrit mënjanë, ok thot po këta pajtohen, bejnë si te mire e thonë jo mënjanë, pastaj unë genjej veten, rri.
Jam merzitur dua qetësi, s'dua fare shtëpi, as mënjanë dua.
Te iki ta le burrin jo se nuk duhemi, por vajzen dua ta rris e vetme por e qetë.
Nuk e marr dot guximin, mbushem ne darkë, do iki them, se po vuaj nga ana psikologjike, them tremba vajzen, ajo qan mami nema dorën, nuk e zinte gjumi.
Unë dua te iki burri nuk do.
Po ndenja as s'kam per tu ndarë menjanë se jam shumë naive.
Do qëndroj prapë, po si e huaj jam, sado punoj po pak marr 200 euro, se dy ore punoj è me ato lekë kam larë drita, ujë.
Po lekët e burrit tim ku vënë?
Ajo me ate blejnë per shpinë.
Nuk them se i hanë, ata per shtëpi janë, po me vjen inat se dua te di sa prishen perse ajo e mban, o po le ta mbajë s'i dua se kështu vajta unë 5 vjet dhe në fund thonë harxhon ujë nusja, drita, sepse hekuri rrobat e vjehrrit krek.
Kam dhe nje person tjetër brenda.
Vajzën e kam 4 vjeç.
Faleminderit shumë!
Përshëndetje!

0 comments: