Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje!
Ju lutem kam nje hall te madh edhe do kisha shumë deshire te me ndihmoni e te me mirekuptoni.
Kam nje djale 4 vjec eshte shume nevrike.
Ne disa momente, jam perpjekur t'a edukoj mire por mesa duket dicka ne menyren time te edukimit nuk shkon sic duhet.
Djali eshte shume i zgjuar edhe i dashur, luan me shoket e kopshtit, por ka momente gjate dites qe fiksohet se duhet te beje dicka edhe qan gjate gjithe dites me ze te larte.
Kur nuk arrin ta beje nuk ka gje qe ta qetesoje.

Kur i flas nuk me bindet dhe do te beje te kunderten e asaj qe i themi, por te kunderten komplet.
Nuk eshte si femijet e tjere qe qajnë, pastaj qetesohen me mamat.
Orari i gjumit eshte shume stresues gjithashtu.
Nuk te dua me thote s'te kam shok fare ik ke puna , me lendojne këto fjale.
Do te vrapoje ne rruge edhe po ta le te lire shkon direkt tek makinat, nuk ecen me mua dore per dore si te gjithe moshataret e tij.
Mami me thote se nuk ka pare ndonjeherë femije te tille, se e kane marre mesysh edhe se duhet te bej dicka t'a shkruaj diku psh.
Ne lagje i ka dale nami si i llastuar, por une jam perpjekur te mos llastohet, pra nuk i blej gjerat qe ai do gjithnje, por kur shkojme ne nje dyqan apo qendre tregtare ai zvarritet jo per te blere nje gje, por sepse iu prish terezia, se priti shumë tek kasa, apo sepse teta e kaloi nje objekt te kasa pa i thene atij.
Eshte bere shum e veshtire ta marresh diku me vete.
Kam frike per te, kemengul per gjera qe s'kanë asnje lidhje me të.
Mendoj mos eshte i stresuar, mos une jam nje nene e paafte ti flas. E puth e mbuloj me puthje por ai nuk qetesohet.
Sigurisht ndonjehere i bertas e mbyll me banjo per ta denuar por akoma me keq behet situata. Por nuk eshte gjithmonë kështu, here te tjera te kënaq, luan me ndihmon me gjera te vogla por .... jam stresuar shumë edhe une edhe i ati kemi frike per te per ardhmen e tij. Ju lutem me jepni nje mendim a keni patur ju raste te tilla, a ia keni dale , ckeni bere ?
Me falni qe u zgjata!
T'i keni mire fëmijët!

0 comments: