Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Mirëdita Bebe&Vogëlushë!
Jam e re në faqen tuaj, megjithatë e pelqej shume.
Ju pergezoj!
Kam lindur ne 2007-ën me çezarian, sepse mjeket me thanë, qe bebi po vuante shume.
Si pasoje mitrën ma hoqën, filloi te me jepte hemoragji, me bene 7xhepa trasfusion gjaku.
Jam 35 vjec.

Nuk eshte se jam depresuar, sepse kam zemren time, por ndonjehere e gjej veten duke qare naten.
Ndihem ne faj, qe nuk bera dot femije te tjere.
Duke mbajtur gjithçka brenda, pa u rrefyer as tek familjaret as te shoqet, jam futur teper ne ushqime.
Kam filluar të kem nje uri te papare.
Mund t'a kem gjithe kete, se nuk hapem me njeri?
Faleminderit paraprakisht goca!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Në radhë të parë faleminderit për mesazhin!
Së dyti të flasësh na bën gjithnjë mirë.
Ajo ç'ka keni kaluar, ka qenë pak a shumë e rëndësishme, për gjendjen tuaj shpirtërore.
Të flisni me dikë jemi të sigurtë, që do t'ju lehtësojë shumë ndjenjën e fajit.
Provoni të çliroheni!
Përshëndetje të përzemërta!