Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Ju lutem publikojeni!
Jam ne javen e 19-të dhe nuk e degjoj bebin te levizë.
Shtatezania e dytë.
Kam bere prove te ha gjera te embla e cdo gje tjeter.

A asht normale?
Para 1 jave ne eko ishte mire, po ne fillim e kam dëgjuar ndonjehere, tani jo me.
Dhe dicka: nuk kam shqetësime, por ne fillim kam pasur placenten poshte. Ne ekon e fundit me tha qe eshte ngritur dhe ka liruar qafen e mitrës..
Marr vetem nje Dufaston ne dite dhe kaq per siguri, por sic ju thashe shqetesime te tjera nuk kam pasur.
Faleminderit!
Uroj te pergjigjeni!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Fetusi në javën e 19-të

Fetusi mund të bashkojë duart në këtë periudhë, të prekë këmbët, thith gishtin e madh të dorës, por kalon pjesën më të mirë të ditës, duke fjetur. 
Fle të paktën 20orë në ditë dhe gjumi është i domosdoshëm, për rritjen dhe zhvillimin e tij. 
Në javën e 19 fetusi është 14 centimetra dhe peshon 190 gram.

Lëviz shumë shpesh dhe shumë, por mund të mos vihet re nga nëna e ardhshme, sepse ka shumë hapësirë, për të lëvizur lirisht.

Shpresojmë tju kemi ardhur në ndihmë sadopak!