Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Të dashur Bebe&Vogëlushë!
Ky është një mesazh, për t'u bërë thirrje kush është kunatë, kunat, të mbledhë mëndjen e kokës dhe mos të shajë më vëllezërit dhe kunatat, që mbajnë pleqtë brenda.
Ata qe mbajnë pleqte dhe kujdesen jane heronjte e sotem,po si nuk e kuptoni xhanem?
Une me burrin u kujdesem per 15 vjet me radhe, per mamin e tij, te semure dhe me kujtesen
.
Nuk i thashe kurre nje fjale te keqe edhe pse u thoshte tete djemve dhe vajzave te saj, se ne e linim pa ngrene.
Sapo hante dreke apo darke u thoshte cunave dhe gocave apo doktorit, qe e vizitonte, se nuk kam ngrene, se harronte.
Ja kam bere hallall te gjitha, por çupave dhe djemve te saj, qe vinin per te qeshur me mua dhe burrin ne vdekje jua kam bere harram të gjithëve, që nga i pari tek i fundit.
Ajo po ben dy vjet sot, qe ka ikur, por u kujtoj te gjitheve, se une mire, keq, e mbajta, aq sa dita, per 15 vjet me radhe, pa share e perqeshur asnjërin nga ju, qe nuk e mbajti nje ore.
Kunetërit e mi të dashur, ju nuk po qeshni me mua dhe burrin tim, por me veten tuaj dhe ate qe ju bëri kokën.
Kaq kisha!
Faleminderit faqes suaj, që mundohet cdo dite, te ndryshoje sado qoftë këtë realitet të pjer...ur,ku jetojme.
Ju pershendes perzemersisht!
Faleminderit per mundesine e shprehjes!

P.S
Unë quhem Arjola dhe ata e dine mire se kush jam dhe nuk frikësohem, nese e kuptojne kush jam.

0 comments: