Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Miredita nëna!
Jam një nene ne pritje te nje bebi.
Jam 28 vjeç dhe ne muajin e 8-të te shtatzanise.
Jam e sigurte, qe do ma vini fajin mua, por ju betohem, qe nuk e bej me qellim.

Qaj shume here në dite, sepse zihem me burrin., me mbetet qejfi per hiç mos gjë. Ndihem e fyer, nga cdo fjale.
Jetoj ne emigracion dhe nuk kam asnje prane.
Kam frikë se zënkat e vazhdueshme me burrin, do ma sëmurin bebin.
Ndihem shume ne faj, qe e kerkoj sherrin vete, qaj gjithe diten dhe mendoj, se po i ndodhi gjë bebit, do vras veten.
Ju lutem nëna më ndihmoni!
Faleminderit!

1 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur nënë e faqes sonë!
Kuptojmë se është shumë e vështirë të përballoni ndryshimet fizike dhe psikologjike të shtatzanisë, larg familjes dhe njerëzve të dashur.
Zakonisht gjatë periudhës së pritjes janë mëse normale ndryshimet e humorit dhe gjendjes shpirtërore dhe se ju keni nevojë më shumë se kurrë për mbështetje dhe afërsi. Mendojmë të flisni, hapur, sinqerisht, sa më shpejt me bashkëshortin tuaj, t'i thoni se keni nevojë për të dhe mbështetjen e tij.
Thojini atij se ju bren ndjenja e fajit, për mënyrën sesi po shkojnë gjërat.
Hapjani zemrën ashtu siç keni bërë me nënat e Bebe&Vogëlushë!
Ju urojmë qetësi shpirtërore!