Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Përshëndetje nëna!
Shyqyr që kemi këtë faqe dhe ndihmohemi në mes veti 😉👍
Kam çunin 10 muajsh për Zotin ka gati 2 javë me kollë.
E kisha te pediatra më tha nuk është ftohje, po çunit i vazhdon kolla.
Kur kollitet qan edhe nxihet.

Doktori më ka dhënë Bisolvon për sekrecione, njëkohësisht përdor edhe Alrinast kundra alergjisë më tha.
Çfarë të bëj moj nëna ngaqë e kam fëmijën e parë dhe sa keq, o Zot, më vjen kur kollitet skuqet komplet 😣
I kam bërë avull me dafinë, limon, kripë të zezë 😕😕 akoma nuk i ka kaluar ..😢 Më fal që e zgjata faleminderit 🙈!

1 comments:

Anonymous said...

Un per alergji kam perdorur sesofen dhe obinox
Per 1 dite i ka ikur kolla
Qe e ka pasur cdo sekond
Djali im ka qene 14 muajsh