Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Per B&V uroj te jeni mire. Kam vajzen 3vjec dhe ka probleme me jashqitjen. Me del sh rralle. Me falni per fjalorin por behet kaps. 1here ne jav dhe me shum veshtiresi. I kam provuar gjithcka deri me tani. Kivi komposto kumbulle e bere vet dardha madje dhe klizem por asgje. Per te me ngren han.
Jo shum por mir. Me han me teper gjera te thata pa leng. Supen ia jap me zor.Lengun e pjeshkes ma pin (bravo).Uj me pin shum dhe urinon shpesh. Kam nje muaj qe i kam hequr pampersin dhe kur i vjen te dal jasht sma tregon por e kuptoj se fillon e shtrengohet. Mos ndoshta ndikon kjo gje apo nuk ka lidhje? Ju lutem nje pergjigje jam sh ne ankth. Mos vetem vajza ime vuan kshu???? Ju faleminderit..😔😔

0 comments: