Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers



Pershendetje nena te dashura!
Shpresoj te jeni me shendet ju dhe bebet tuaja!
Desha te marr nje mendim me teper rreth nje çështje, qe nuk e di nese e mundon dike ashtu si mua.
Jam shtatzene me fëmijën e 3-të.

Elhamdulilah jam shendoshë si unë, si femijet dhe po zhvilloj shtatzanine mëse normale.
Lindjen e parë e bera shume ne moshë te re dhe tani ne nje konsulte me gjinekologen time ketu me keshilloi qe pas lindjes se bebes te bej nje ngushtim te vagines me laser.
Fakt eshte qe kam nevojë deri diku, sepse prekem nga infeksionet shumë lehte dhe si pasojë e lindjes kam pësuar nje zgjerim ndoshta te vaginës, mirëpo deri me sot s'kisha degjuar per nje metode te tillë.
Si thoni ju ka ndokush rast te tillë apo keni degjuar pres pergjigjiet tuaja edhe pse u ndjeva pak ne siklet qe bera kete pyetje, por ne fund jemi femra dhe çdo gje përjetojmë.
Ju faleminderit shume!

1 comments:

Unknown said...

Nuk e dija kte gje por perderisa gjinekologia jote ta keshillon ateher dujet te ndjekesh keshillen e saj por gjithmon nese ti beson qe ajo si doktoresh eshte e mir sepse doktoret ne shqiperi spo duan tja din me per asgje pervec lekut por nese ti jeton jasht ateher u te keshilloj ta besh sepse ke siguri...