Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena te dashura!
Jam 42 vjec dhe kjo eshte shtatzania ime e parë.
Jam 2 muajshe e gjysem.
Sipas analizave te fundit me njoftuan se kam nje perqindje të lartë ne gjak ku fëmija mund te dalë edhe me probleme.
Me sugjeruan te bej nje analizë tjeter e cila shkon ne amerikë dhe e marr pergjigjen pas 2 javesh.
Ju lutem kush ka informacion të me orientojë.

3 comments:

Matilda said...

Shiko bej te gjitha analizat e nevojshme dhe shijoje lere cfare thon se nuk do te thot gje mosha.

Ela said...

Per siguri mbas nje moshe te caktuar keshillojne te behen ca analiza me shume se thon qe ka nje perqindje me te lart te kete probleme femija, gjthm e lidhur me moshen . E thon mjeket kete , por ndonjeher ka vajza ne mosh te re e mund te ken probleme e vajza ne mosh pak me te madhe qe i kan femijet pa asnje problem e shtatezani te mbare e te qete . Ketu ne itali X disa mosha keshillojne amniocentesi o villocentesi ( nuk e di ne shqip) eshte invazive sepse me nje gjerper te barku te marrin lenge amniotic e bejne kontrollin , por eshte me frike sepse ne shume raste arrin edhe ne abort. Por sot ka shume lloje te tjera analizash qe mund ti beje nena ne gjake , qe nuk jane invazive e nuk rrezik as X femijen e as X nenen😊. Une kam degjuar X test Harmony , Panorama ,prenatal safe e shume emra te tjere, jane test shume te mire, por duhet te kesh parasysh qe asnje lloje testi nuk te jep nje sigur 100% , eshte gjthm nje 0,1% ( o pak me e larte si %) qe di ka mos te shkoje . Tani gjthm keshillohen keta ne gjake qe nuk jane invaziv Po kushtojne pak , te pakten ketu , variojn nga 500/1000€ e merr pergjigje shpejt

Ela said...

Te uroje shume mbaresi e qetesi ne shtatezani, mos u shqeteso se cdo qe do shkoje mire e bebushi do jete shume shume mire ☺️😊 . Keto teste jane X nje siguri me shume ❤