Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Nena ju lutem me ndihmoni!
Jam shumë e merzitur! Kam vajzen 5 vjec dhe ka parazit ne koke nuk é di se ku i ka gjetur.
I jane ngjitur.
E kontrolloj, e laj dhe e kreh me kreher te vogel i kam marrë nje ilac ne farmaci, po s'ben efekte. Ju lutem me thoni emrin e ndonje ilaci qe t'ja hequr përgjithmonë.
Jam kaq e stresuar sa dhe koka ime me kruhet e s'po e dalloj me.
Esht berë merak se mos mi ka ngjitur goca.
Është viti i dytë qe ndodh kjo gjë!
Me ndimoni ju lutem!
Me vjen zor t'i them edukatores ne kopsht, qe tju thojë nenave te kontrollojnë femijet se mos me shajne mua dhe gocën, pasi s'eshte aspak pamje e kendeshme te shikosh vajzen duke kruar kokën.
Vjehrra s'më ndihmon, më poshtëron, me thotë kam rritur 4 femje e i kam pasur te paster, svete te marr ilac kam tiro, ose pastroje vajzen tende se do me vine niperit e mbesat nga jashte e me mbushen me atë!
Ufaa nena,
Jam shumë e merzitur paster e mbaj vajzen pse te ndodhi kjo gje me ndihmoni me emrin e ndonje ilaci te mire qe i heqë! 😢😨😥😦😧😟😩😳😢😢😢😢

5 comments:

Bebevogelushe said...

Moj po nuk ka shanc qe femijet e vjerres tende mos te ken patur morra... Kete ta kesh te sigurte ti... edhe kur te thot ajo qe i ka patur te paster .. pyete cik me ca i lante.. me sapunin rrogoxhina qe laheshin edhe enet edhe robat edhe koka me te njejtin... a pika ketyre grave, ne vend te ndimoj, te krijon shqetesim.

Bebevogelushe said...

Si fillim mbaje vajzen ne shtepi mos e co ne kopesht. Fol me edukatoren dhe shpjegoja. Perderisa ti thua e mban paster mund ti ngjiten vajzes nga dikush tjwter ne kopesht. Kur ta lash krihja ne uje shume floket me ate kreherin e paraziteve. Lere ujin te rrjedhe mbi koke dhe krihja qe ti bien te medhenjte. Pastaj mere vajzen dhe pastroja me dore therrijat e vogla sepse nuk bien nga kreheri. Po mos ia hoqe ato eshte e kote sepse rriten dhe krijohen prape parazitet. Rrobat qe fle duhet tia ndrrosh cdo dite dhe laji ne 60 grad. Per vete beji floket me uthull mbaji 15 minuta dhe laji, beji me balsam dhe krihi me ate kreherin e paraziteve. Kujdes se jane shume te ngjitshem.beja cdo dite vajzes mos e ler.

Bebevogelushe said...

Nese me lejon do te doja te thoja qe nuk eshte per shkak te papastertise qe krijohen parazitet. Mbase eshte nje ide e gabuar qe na eshte krijuar ne koke. Keshtu qe, mos kij turp fare as te pyesesh farmacisten as ta diskutosh me edukatoren.

Bebevogelushe said...

parazitet koken e paster ndjekin...dhe te gjith femijet zen...ndaj mos te vi turp fare....beja koke me uthull mbeshtillja me nje peshqir dhe lire pak keshtu ...do shikosh permiresim...

Bebevogelushe said...

Edukatorja pastaj flet me gjith nenat,e pastaj ato nana i kontrollojn femijet e tyre e nuk i sjellin me te piste ne kopsht,beje alarmante mos ki turp