Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Miremengjesi bebe & vogelushe!
Une kam cunin ne shkurt mbush tre vjec dhe e kam futur ne kopesht.
Orari i kopeshtit eshte 8-4, po per arsye te orarit te punes burrit kemi rene dakord qe ta çojmë ne 7-2.
Une jam ne shtepi dhe po ndihem keq qe e zgjoj femijen kaq heret nga ana tjeter kam deshire qe femija te zhvillohet te aktivizohet me shumë.
Desha mendimin tuaj si po veproj, se jam merzitur. Shume faleminderit!

2 comments:

Bebevogelushe said...

Nuk e di ku jeton ti por zakonisht femijet nen 4 vjec i ven te flen ne drek nje ore e gjyse. Pastaj flen me heret ne darke 😊

Bebevogelushe said...

dhe unë e kam 2 vjec e gjysem. por kur te beje 3 do e coj kopesh. po je ne shpi hice dhe mbaje vet. se gjyna esht i vogel