Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Ju lutem publikojeni pak sms time!
Kam djalin 2 vjeç.
E cova tek doktori i lagjes se e pat kapur pak gripi.
Doktori i dha shurup Ketotifen me dozë 2x1,5 ml, ndersa unë i kam ngatërruar dozën, i kam dhenë 2x5 ml.
Djali pas 24 oresh i ka filluar temperature dhe eshtë mbushur trupi me pucrra nga mezi e lart.
Tani nuk jam e sigurt ngaqë i janë shfaqur doktori tha i ka virozë.
Ju lutem me ndimoni çfarë të bej qe t'i hiqen.
Keto janë ilacet qe po i perdor tani.

4 comments:

Anonymous said...

Une mendoj qe i ka bere reaksjon antibjotiku dhe duhet tja nderrosh

Bebevogelushe said...

Ketotifeni nuk ia ka bere kte djalit .. rri e qete ketotifeni eshte thjesht antialegjik per kundrazi ai ja qetson kto shenjat.. per mua coje ta shohi ndonje dermatologe. Mos i ngelin shenja .

Bebevogelushe said...

O jettt sa gjynah ishalla i kalon sa me shpejt 🙏💋

Bebevogelushe said...

Aciklovir mesa duket e ka dhene per herpesin qe I eshte shfaqur. Besoj do ia lehtesoj problemin se eshte I bezdishem, por virusi ka ciklin e tij max 10 dite edhe zhduken shenjat.
Te shkuara.
Ps: nje thirrje kam une per te rriturit, mos I puthni femijet e vegjel kur keni herpes, shmangini se ua beni peshqesh per gjithe jeten.