Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Miredita Bebe&Vogëlushë!
Për fat të mirë nuk kam asnjë problem shëndetësor, por do desha t'ju shkruaj për diçka, që kam vënë re tek shoqëria ime dhe e tim shoqi.
Para se të prisnim kete femije ishim te rrethuar nga shoke dhe shoqe shume te mire dhe te dashur. Sapo moren vesh qe jam shtatzane filluan te treteshin si kripa ne uje.

Persa kohë burri im dhe une qerasnim gjithe tavolinën e miqve, çdo gjë mirë, kur filluam të blenim rrobat dhe sendet e vajzës asnjë nuk thotë hajde dalim për një kafe.
Më parë na luteshin për të dalë, tani që jam shtatzënë nuk del asnjë shoqe me mua.
Nuk eshte se e kam te domosdoshme, se jam e mbushur shpirterisht me vajzen time dhe pergatitjet per ardhjen e saj, por me ben shumë përshtypje kjo gje. Te gjithe jane zhdukur, nuk na pergjigjen me ne telefon, rruges na pershendesin vetem kur e shohin qe nuk na shmangin dot.
Juve ju ka ndodhur?
Uroj qe jo.
Faleminderit qe me degjuat!

3 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur mos e vra mendjen se sot e dim te gjith qe shoqeria esht per interes.e ardhmja jote esht familia ndaj hiqe mendjen.
Po mua me ka ndpdhur ne shum raste .shum her jam ofruar per cdo gje kam dhen doren gjithkujt per ta ndihmuar dhe kur un kam pas nevoj qoft e per nje fjal se kam mar an nepermjet nje sms se tma thon drejt per drejt jo.nga kjo dhe un kam mesuar qe familja esht ajo qe te do pa interes dhe qe do e kesh gjithmon pran.zoti te bekoft ty dhe bebushen tende e ju dhent shendet.shoqeria po ju desh kshu mir po sju desh (me fal per shprehjen)ne hale te vej bashk me interesin e tyre.

Bebevogelushe said...

E ce vret mendjen? Ne fund te fundit veten tregoj gjithkush...un kam pas shum miq ama sot kam vetem 3 miq qe jam rrit me to dhe jam super skam nevoj per shum e asgje po pak dhe sakte..

Bebevogelushe said...

mos e vri mendjen fare shoqeria si vjen iken, rendesi ka familja. Nese ke nje familje te shendosh gjithcka ecen mbar.