Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Nëna dua të diskutoj një temë, që besoj se të gjithave ne na prek, pothuajse në çdo fashë moshe t'u perkasin femijet tane.
Çfarë mendoni per prinderit, qe regjistrojne femijet e tyre, duke nisur nga tre vjec , tre, katër kurse jashtëshkollore njëheresh?
Shoh mama që i çojne ne anglisht, balet, pishine e lloj lloj. Ato me thone, qe femijet e tyre vene gjithe qejf ne keto kurse.
Mua kjo e imja me duket shume e lodhur pas kopshtit...
Ndoshta jam une qe po e pengoj te aktivizohet, sic bejne shumica e femijeve?
Faleminderit paraprakisht nëse me ndihmoni te largoj kete mendim nga koka!

2 comments:

Bebevogelushe said...

Djali im rri në kopsht deri në orën 4 të pasdites. Aktivitetet bëhen në orarin e kopshtit (kanë në mjediset brenda palestrën, bëjnë taekwondo, teatër me lexime, laboratorë, pet Therapy, anglisht).
Nuk është se bëjnë kurse të vërteta, të mirëfilltë, përkundrazi aq aktivitete të lehta janë sa unë mendoj se thyejnë rutinën e fëmijës. Të ndjekësh tre kurse gjatë javës, kur sapo ke mbushur tre vjeç, për mua janë shumë.
Për këtë arsye kam preferuar të mos e regjistroj as not asgjë tjetër. I bën të gjitha në kopsht, besoj është e mjaftueshme për moshën.
Varet sa aktivitete bëjnë në kopsht! Duhet të kemi pak buonsens për të kuptuar çfarë është më e drejtë për fëmijën tim. Nuk i gjykoj aspak nënat që zgjedhin kurse, por preferoj çdo gjë të kryhet në përshtatje me moshën e fëmijës.

Bebevogelushe said...

Tre vjec me duket e vogel