Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Të dashura nëna të Bebe&Vogëlushë!
Unë që ju shkruaj jam një vjehrrë. I drejtohem kesaj faqeje, sepse e di, qe nenat ketu komentojne qete, pa ofenduar. Eshte dicka, qe nuk me pelqen tek nusja e djalit tim.
Im bir punon ne transferte dhe pothuajse cdo njezete dite largohet nga shtepia.
Nusja ime kur iken babi ne pune nuk u gatuan, gjera te ngrohta femijeve. I pergatit gjithnje te ftohta.
I kam thene shpesh se duhet te gatuash edhe per femijet, se janë gjynah.
Ajo me thote se ankohesh per vete, jo per femijet.
Gjithashtu ajo thote gjithmonë, tani qe s'eshte babi hame diçka të shpejte. I kam thene t'a ndihmoj, i gatuaj une, por ajo nuk bindet. Hë se ne rregullohemi thote.
Mua nuk me duket aspak e drejte. Përveç kësaj çështje unë shkoj shumë mirë me nusen e djalit.
Si thoni nena? A me ndihmoni me ndonje keshille? Edhe nusja e ndjek shume faqen tuaj. E ndjekim të dyja.
Do mireprisnim cdo lloj mendimi. Pa ofenduar as atë as mua, ju lutem!
Faleminderit!

3 comments:

Bebevogelushe said...

Gjeni gjuhen e perbashket bashke ,shkoni kaq mir dhe te merziteni per nje histori gatimi eshte e papranueshme! Nqs nusja thot he se rregullohemi juve ndihmojeni duke gatuar ju por pa ja thene ne menyre qe dhe ajo ta kuptoj qe duheni te ushqeheni njesoj si kur e ka bashkeshortin ne shpi e kur nuk e ka .

Bebevogelushe said...

gatuaj vete mos e pyet me e coja te ngrohta femijeve..leqe nuk ushqehen shendetshem..i pertoka suma asaj..duket sikur i interesoka vetem burri ose nuk ka ci ben atij se perndryshe sallam do hanit gjithe kohes..u pa puna gatuaj per vete e femijet ajo le te haje sallam ehv 😂😏

Bebevogelushe said...

Bejeni me rradhe njehere gatuaj ti gjyshe e njehere mami nese nuk perton per femijet e saj. Ushqimi i shpejte asnjehere nuk sjell shendet te mire tek femijet.