Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Të dashur Bebe&Vogëlushë!
Jam një vajzë 33 vjec.
Jam e martuar që prej 10 vjetësh.
Kam pasur shume probleme shëndetsore si infeksione te renda ne rruget urinare, heqja e dhembeve, heqje apendisiti, ftohje bronkopleomoni etj.
Megjithe peripecite, qe kalova vitin e kaluar mbeta shtatzënë me dy binjakë, por pësova abort spontan. Asnje prej tyre nuk arriti të shpëtonte.
Qe prej dites se pastrimit me duket sikur me kane hedhur ne nje pus te zi!
Po kërkoj kaq nga kjo jete, pse atehere gjithcka ne helm..? Pse nuk ma ka shkruar Zoti te behem dhe une nene? Ia kam dedikuar jeten ardhjes së bebit dhe nuk mbarojne sakrificat që kam bere! Pse atehere nuk arrij te behem edhe une me femije?

3 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur mikeshë e faqes sonë!
Për fat të keq jo gjithmonë dhe jo të gjithë njerëzit i arrijnë atë ç'ka dëshirojnë në jetë. Të paktën pa luftuar jo, pa u lodhur jo, menjëherë jo, kur duam ne jo.....
Nëse e dëshironi kaq shumë një fëmijë duhet të luftoni me të gjitha forcat, por mos harroni gjithashtu se jeta është vetëm një. Nuk do t'ju jepet më mundësi tjetër për t'a jetuar fort atë....
Faleminderit që na keni shkruar dhe përshëndetje nga Bebe&Vogëlushë!

Bebevogelushe said...

Separi te them qe me vjen shum keq dhe un kam perjetu te njejten gje behu e fort se zoti esht imadh vec nga aj kerko ndihm kam di cuna si drita mos ihumb shpresat se je ere shum

Bebevogelushe said...

Me vjen keq edhe une kam kaluar Kate histori pas10vjetesh day binjak djal e vaiz qe jetuan vetem pak dit e duke me Len jo vetem dhimbie me shpirt por edhe pasoja na operimi 2 muaj e paralizuar e vuai edhe sot pas 5 vitesh ate defekt me shtyllen kurrizore po eci e zoti me dhuroi nje dial after kur nuk e prisja kjo do te ndoth e ty nje dit vazhdo jeten sikur kjo te ishte nje prov per tt duke te Ber me te fort te uroi gjith te mirat