Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje!
Jam nje e dy djemve, djali i madh eshte kater vjeç, i dyti dy vjet.
Kam mbetur perseri shtatzane.
Jam ne nje dilemë te madhe.
Jemi ne kushte jo te mira, me qira jetojmë.
Me vjen keq ta qes, me dhimbset shpirti sdi çfarë te bej. Tash sa i regullova femijet çerdhe mendosha te punoj te marrim kredi të marrim banesë.
Kam hall të madh.
Dua veç mendimet e nenave të tjera.

3 comments:

Bebevogelushe said...

Mbaje bebin dhe ishalla ben nje goce te bukur meqense i paske 2 djem , se femijet kan kismetin e tyre vetem fat te sjellin

Bebevogelushe said...

E kuptoj se si nene ti do qe tu krijosh kushte me te mira femijeve te tu,por une them ta mbash bebin sepse asnje femije nuk eshte gabim por bekim dhe jam e sigurt se gjera me te mira do ju vijne.Ju uroj gjithe te mirat,ti kesh me jete dy djemte dhe shpresoj ta mbani femijen,mbase zoti ju bekon me nje vajze.

Bebevogelushe said...

Zoti tw bekoftë më një bebe të shëndetshëm dhe ishalla më një motër për çunat. Beje dhe fut spirale që mos të mbetesh më. Veshtersi do kesh por në fund do jesh një nënë e lumtur që ke sjellë në jetë krijesat e tua. Sa për veshtersi ekonomike beso së jan 90% e familjeve në shqiperi që mezi e mbyllin muajin. Të uroj shtatzani të qetë. Shpresoj mos te bësh krimin e të pendohesh gjithë jetën.