Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Përshëndetje Bebe&vogelushe!
 Pershendetje nena!
Unë bashkë me bashkeshortin punojmë ne punishten tone si bukepjekes. Sic mund te merret me mend nga te gjithë rri gjithe diten ne kembe dhe kam humbur nje femije para dy vjetësh. Deshtim jo i varur prej meje. Tani kam te gjitha shenjat e shtatzanise, por kam shume frike se puna që bej eshte e rrezikshme per bebin tim. Nese jam shtatzënë do me duhet t'a le punen? Theksoj gjithashtu se përkulem shumë per te marre buket! Jam në gjendje shume delikate. Nuk mund te vazhdoj pune duke menduar se mund të humb edhe këtë fëmijë. Ju falenderoj nëse më ndihmoni sadopak!


 Mirëmëngjes e dashur! Mjekët gjinekologë këshillojnë: Duhet patjetër në radhë të parë të siguroheni në jeni apo jo shtatzënë. Nëse e bëni tepër herët kujdes, sepse mund të mos dalë i vërtetë. Përsa i përket shtatzanisë së parë asnjë prej tyre nuk është e ngjashme me të dytën e më tej. Përsa i përket punës suaj rrini e qetë, sepse pothuajse gjithmonë një grua, që mbetet shtatzënë vazhdon jetën e saj normale. Kur një shtatzani ndërpritet vetiu kjo nuk varet nga puna që bën nëna, por të një impianti jo të rregullt. Fat, mbarësi dhe gjithë të mirat!

1 comments:

Bebevogelushe said...

Mirmengjes e dashur.fol me mjeket ne radh te par e dyta nese ti sheh se ben shum sfuerca ulesh ngrihesh e rri shum ne kemb.te keshilloj ta lesh punen.un para 1 viti humba nje shtatzani 27 javshe.dhe para 10 ditesh pata perseri nje abort 9 javesh se un doja regjim shtrati per punen qe bej.dhe mendova se duke u ruajtur sdo beja gje bebit.ndaj ti ruaju me mir lere punen nese e le