Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena!
Kam vajzen 3 vjec, mirëpo sepse mi perserit fjalet për shembull e pyes si je ti , ajo thotë prapë si je ti? Jo te thotë mirë jam.
Pothuajse çdo dit me perserit fjalët nuk m'i lidh shumë shumë pak, për shembull: du bukur, du uj du sallam, du xhiro, xhiro me makinën, du kukla du ballkon teri.
Emrat na I thot te terëve dhe mua ne emer Jo mami, po ska konceptin e lidhjes se fjaleve .
Kështu loz me kukulla gjoja I jep te haj ha cik bukë u thotë, po dhe pampersin sma ka hequr, ulet ne banjë dua furcen me thotë gjoja lan dhembet.
E imiton bej cik Culen thotë pshsh dhe kaka po nuk e bën!
Me plasi shpirti eshtë dembele dhe shumë nevrike do t'i shkojë e saja dhe me duket sikur ca fjalë mi thotë si permendsh kuturu .
Nuk thotë merre telefonin po drejtohet nga unë e me thot jepma qe mere siprapsi fjalët, me ka cmendur vdiqa.
Kam dhe shumë merak te përsëritja e fjaleve se ekolalia s'eshte gje e mirë.

1 comments:

Bebevogelushe said...

Shko bej vizite ! Nqs nuk e Kupton gjuhen abstrakte mund Te Kete nevoje per logoped ! E per Nerva mbase stresohet se e Ka Te veshtire Te shprehet ! Me shkruaj ne inbox flasim me gjate po pate deshire ( mbase mund Te jap pak keshilla nga pervoja ime ) !