Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

Pershendetje nena!
Jam nje mami e nje bebi 4 muaj, jetoj ne Angli.
Kur isha 8 muajshe shtatzane me erdhi diabeti (nuk kam pas asnjeherë diabet, as unë e as familja ime).
Te spitali me thanë qe eshtë diabet tipi 1 dhe qe vjen te gratë shtatzane. Kur linda me thanë qe nuk keni me diabet, ju ka ikur si ty, edhe bebit, po me thanë qe cdo vit kur te ketë ditëlindjen bebi te vini e te beni testin te dy per diabet, se mund te kthehet, e mundt te mos kthehet.
Dua te pyes nenat e kesaj faqeje se a kanë pasur ndonje rast si ky i imi dhe a mundt te kthehet diabet? Jam shumë ne merak per bebin, bebi me peshon 5.800 kg dhe e kam me gji, po kohet e fundit sikur nuk i del.
Cfarë duhet ti jap si shtesë qe mos ti vije diabeti?
Doktoresha me ka thanë mundoju e jepi vetem gji deri ne 6 muaj e me pas filloj Aptamil.
Nese i jap qumesht Aptamil kur mos te kem gji, mund ti vije diabeti?
Ju lutem komentoni pas jam shumë ne merak.
Faleminderit!
Ti keni me jete bebat!

0 comments: