Reklame

Facebook

Tekstet dhe disa nga fotot e ketij blogu mbrohen nga legjislacioni mbi te drejtat e autorit.. Powered by Blogger.

Followers

E dashur Bebe&Vogëlushë! Kemi dy vjet martuar dhe me burrin vendosëm te kemi nje femije. Jam ruajtur gjithmone duke përdorur pilulen Harmonet, te cilen e kam ndërprerë per gati 9 muaj. E kam marre sepse cikli mestrual ishte shume i çrregullt. Para martese doktoret me thane qe kam tiroiden dhe per te bere analizat fillova kontraceptivet. Gjate 9muajve nuk kam pasur cikel mestrual. Jam shume e dobet dhe kam bulimi. Si mendoni do të kem nje femije nje dite? Faleminderit per cdo ndihme.

1 comments:

Bebevogelushe said...

E dashur mendoj se në rastin tuaj duhet t'i drejtoheni mjekut gjinekolog.
Tregojini atij se keni vendosur të provoni të keni një fëmijë.
Ai do tju informojë më së miri mbi dietën që duhet, do t'ju japë këshillat e duhura dhe ilacet e përshtatshme për të favorizuar një shtatzani.
Urimet tona më të mira!